Cum o să-mi petrec sfârşitul lunii.

De mânuţă cu Mădă, printre oamenii mari - aşa cum spune şi ea.


Personal, îmi plac tare mult evenimentele. Perspectivele de organizator şi cele de participant sunt, într-adevăr, diferite, însă îmi dau aceeaşi stare de spirit, acelaşi entuziasm cu care aflu lucruri noi, cunosc oameni şi plec mândră de mine că am luat decizia de a participa la respectivul eveniment (de cele mai multe ori).

La Social Media Summit am fost anul trecut aici, la Iaşi, dar mi-a plăcut aşa de tare încât trag o fugă pe la Bucureşti pentru ediţia de anul acesta, pe 29 februarie. Dar ne vedem şi la cea din 16 martie, la Iaşi. Nu de alta, dar am de scris o licenţă pe Social Media.
De mai bine de o lună m-am înscris şi abia aştept să ajung la Congresul Comunicatorilor, pe 29 februarie în Bucureşti, unde voi întâlni oameni mari în ale comunicării, alţii decât cei cu care m-am obişnuit până acum şi la care mă raportez uneori.
Şi fiindcă se spune despre luna martie că este luna dedicată femeii, îmi voi începe primăvara într-un stil feminin, printre femei puternice care şi-au făcut loc într-o lume considerată ca fiind a bărbaţilor - antreprenoriatul.  The woman e conferinţa care mă va menţine ochi şi urechi aproape o zi întreagă şi la care o voi cunoaşte, în sfârşit, pe Mihaela Rădulescu. Iar cu ocazia asta mai văd şi mult râvnitul Cluj, nu doar din maşină. Ceva sugestii?

3 evenimente mari şi late în 3 zile diferite, ce vor fi urmate de 3 articole aici, pe blog.


Să mergem, deci!

Labels: